.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصاویر منتشرنشده از سردار سوداگر

احمد سوداگر به سال 1339 در شهرستان دزفول متولد شد. او پس از پیروزی انقلاب اسلامی به جمع پاسداران انقلاب پیوست و در عملیات والفجر مقدماتی، فرماندهی اطلاعات قرارگاه قدس را بر عهده داشت. احمد در سال ۱۳۶۲ دوره فرماندهی ستاد را در ارتش گذراند و در سال ۱۳۶۳ به مسؤولیت اطلاعات قرارگاه کربلا منصوب شد. او تقریباً در تمام عملیات‌هایی جبهه جنوب، نقشی تعیین کننده داشت.

پس از پایان جنگ تحمیلی مسئولیت‌هایی همچون جانشینی فرماندهی لشکر ۷ ولی‌عصر (عج)، فرماندهی لشکر ۸ نجف اشرف و لشکرهای ۲۵ کربلای مازندران، ۲۷ حضرت رسول(ص) و مسؤولیت اطلاعات نیروی زمینی سپاه در کارنامه نظامی احمد سوداگر به ثبت رسید.

سردار احمد سوداگر سرانجام در روز 21 بهمن ماه 1390 بر اثر عوارض جسمی برجای مانده از سال های دفاع مقدس، رخت سفر از این جهان بست و پیکر پاکش در زادگاهش به خاک سپرده شد. روحش شاد./ مشرق















 
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 25 بهمن 1390
روحش شاد. ایران به دلیرانی چون این هزیزان به شدت در این روزهای سخت نیازمنده
نا شناس 26 بهمن 1390
روحش شاد.
نا شناس 26 بهمن 1390
خداوند انشاا...روحش راباامام شهدا وسیدوسالاردشت کربلا آقاامام حسین (ع)مهشور وهمنشین بفرماید. سردار روحت شاد.(سید ازبابل)
عبداللهی 26 بهمن 1390
خداوند این شهید عزیزوهمه شهدایمان را رحمت نماید وجامه رعنای شهادت را برآزنده انداممان نمایدوماراکه بازمانده از خیل شهدائیم به این گروه وخیل عزیز متصل فرمایند.آمین. ولله هر چه عزت داریم از شهداست و ولایت.چه چیزی اعراب متحدرا در چنگ هفت روزه با اسرائیل منهزم ولبنان کوچک را درمقابل رژیم صهیونیستی پیروز نمود؟چیزی جز ولایت وشهادت؟!!!این ولایت است که کفر را به ایمان،ترس را به شجاعت،،شکست را به پیروزی ذلت را به عزت و مس را به طلا...تبدیل می کند.خداوند مارا رهرو خوب خون شهدا قراردهد .یاد همه شهادتها ورشادتهای دفاع مقدس گرامی باد.نثار روح همه شهدای اسلام وجنگ تحمیلی بویژه شهدای جاوید الاثرگرامی باد. الفاتحه.
نا شناس 26 بهمن 1390
سردار عزیز فراموش نشدنی هستی نامت را همواره در قلبم زنده میدارم -حسنپور
نا شناس 26 بهمن 1390
بادرود به روح پاک سردار درروز اخر عمرشریفشان مدرس درس تارخ دفاع مقدس در مر کز تربیت معلم دکتر شریعتی ساری بودند اخرین خواسته سردار حفظ ارزشها ونهادینه کردن ایثار رزمندگان در نسل سومیها بود روحش شاد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.